Lördag!!

Hej på er :) förstår lixom inte helt var den här dagen har tagit vägen!? Säkert är det för att min älskling är hemma som timmarna går ännu snabbare! Vi har massor att ordna upp i men hinner knappt något med Samuel och Gabriel i hälarna hela tiden.. Idag är Gabriel dålig och hostar som bara den och när vi var på Barnas hus och letade Bunader så fick han en sån slemattack igen :/ inte fullt så allvarlig som vissa gånger tidigare med andnöd men absolut inte kul för varken han själv eller oss. Personalen kom till undsättning med våtservetter och så iaf :) vi fick inte i honom nån mat sen heller så jag hoppas verkligen inte att han blir dålig på riktigt igen :( då orkar jag inte mer snart! T är bara hemma imorgon och sen åker han ju! Usch vad påverkad man bli om barnen är friska eller inte!
Sen tar det ju tid att vänja sig med ett nytt ställe, har faktiskt haft lite hemlängtan nån dag här :'( känns lite ensamt här!
Nu ska jag passa på att njuta mesans jag faktiskt har sällskap ;) så hörs vi sen!

Ha en fortsatt trevlig helg <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Ni är ju bara så fina! =)

2012-05-13 @ 06:03:55
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback