Jag dör lite..

 Har ni sett nåt så fantastiskt sött?? Det här blir bara för mycket för mig alltså <3 När jag ser dem här så inser jag att jag tyvärr nog måste införskaffa ett par inför en eventuell trejde liten son, även om vi gärna skulle se att det kom en liten tjej till familjen efter två små gossar såklart :) Men får jag sätta på dem här så är jag nöjd :D <3 Oj så sött!! Plus att jag har några små gossar framöver som ska få något fint i födselsgåva ;) <3




Dagens tips till er med väldigt smått eller växande gravidmage <3 Kan det bli finare??
Kommentarer
Postat av: Cissi

Gud så söta:) Har ju med 2 små killar här hemma,hade ju önskat att dem fanns förra året;) Newbie gör verkligen fina kläder!

2012-05-14 @ 10:53:56
Postat av: Jenna

Men så söta! Vart kommer de ifrån och till vilken storlek går de?

Du får gärna köpa kläderna. Kan ta dem till posten idag och se hur mycket det kostar att skicka om du bara skickar mig din adress!

Kram

2012-05-14 @ 11:35:50
URL: http://onlymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback