Vasaloppet och skidskytte!

Dagar som denna märks det tydligt att jag delar livet med en norrman. Han sitter som klistrad framför tv:n och nu under skidskytten sitten han här och svär å bannas när det inte går som han vill ;) Norge, skidornas mecka vill jag kalla det. T ställde även Samuel på skidor för första gången nu under Norgevistelsen, och det föll sig så naturligt för honom. Han gick på skidor helt utan hjälp :) En naturlig begåvning föll sig in och mammans temperament lyste igenom när han datt på rumpan sin och inte kunde ta sig upp :P Min  alldelesegen lilla Svorsk <3


Tungan rätt i mun :)


Samuel och hans lilla vän Aurora, övar inför framtiden :)


Äter lite snö i pauserna ;)


Dem hade "Skirenn" när vi var där, tävling för barn 7 år och uppåt, Samuel var lite besviken att han inte fick vara med han också :)

 Ni kommer nog få se mer av skidor i framtiden, T är fast besluten om att åka med barnen mest möjligt ;)

Ha en fin söndag.. Själv ska vi snart bege oss på lite storhandling och annat äventyr!

 Kram från mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback