Våren!

Här skiner solen och marken är nästan helt bar, lite kontrast från Norgetrippen då vi vistades i ett vinterland :) Lämnade Samuel på dagis nyss och man känner hur solen verkligen värmer. Det är ju så HÄRLIGT :D Man måste säga ändå att hur jobbigt och motigt man än tycker livet är ibland så ljusnar det något när solen tittar fram.
 Just nu ser jag väldigt mycket fram emot flytt, det ska bli otroligt spännande. Det som tar emot här är att lämna alla fina vänner, hur ska jag kunna klara mig utan er?? <3

 Nu har jag precis lagt Gabriel som ska sova en förhoppningsvis inte 5 timmar lång powenap, vi ska bege oss till Ida och Björn som sagt för lite mys med deras lilla :) Ska sätta på lite kaffe här och kvickna till ordentligt.. Ser fram emot en mysig dag :)


Fabians doppresent <3

Ha en fin solig dag :))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback