Vår!!

Oj vad fort det gick från vinter till vår här nu.. jag har inte ens hunnit tänka bort vinteroverallerna än! Men nu är det ju dags. Samuel har fått låna en skaloverall av Tove som är jättefin så det problemet är löst! Så imorgon åker jag in och införskaffar en åt minstingen också :) Idag beställde jag stövlar som jag hoppas kommer inom snar framtid här så att vi kan ge upp vinterskorna! Mina stackars barn kan ju inte spatsera omkring ute i vinterutstyrslar när temperaturen ligger runt 10+ :O

 Här har vi haft eftermiddagsbesök av kära lillasyster med pojkvännen :) Nu blir det nån form av kvällsfika sen bums i säng! Jag är supertrött!!


Gabriel spanar in Joel en stund :)


Sen lånar han ut alla sina saker :)

 Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback