Sista kvällen!

 Det lät dramatiskt säkert :) Men min älskling åker till norge imorgon igen på jobb.. Då blir jag gräsänka med småtrollen! Jag är egentligen en person som ogillar att vara själv, eller själv är jag ju inte men jag menar utan vuxet sällskap! För det första så är jag oerhört pratsugen av mig ;) Och så har jag behov av närhet och uppmärksamhet, och det blir så toooomt utan mitt hjärta ju :( Jag älskar livet med honom <3

 Idag har vi umgåtts med Lisse å Matte som kommit hem ige, och dem hade med sig såå fina presenter till pojkarna :D Jag dog nästan så snyggt som det var! Och dem fick en jätteläcker radiostyrd bil tillsammans också som blinkade och spelade samtidigt som den kunde göra hur mycket konstigt som helst! väldigt populär med andra ord å redan nu har det kivats om vem som ska få leka med den! Jag får visa er sen helt enkelt :)

Idag laddade jag över alla bilder från min iPhone, bloggappen fungerar inte för mig längre, fattar inte varför :( Skittråkigt när man vill uppdatera bara lite snabbt vad man pysslar med! Tar ju sån tid att fota, lägga upp bilder å dona.. Här är två bilder från idag iaf, utanför L & M..



Fleecetröja: Ferarri (present från L & M:s förra resa) Jeans: Kappahl Skor: Converse

 Åååhhh nu måste jag pussa ihjäl min älskling så att han inte glömmer bort mig den kommande veckan ;)

 Puss på er också!!
Kommentarer
Postat av: Jennie Skoglund

Felicia paxar Samuel i tonåren. Vilket fint par dom skulle bli :D så jäkla fina söner du har!

2012-03-25 @ 20:36:51
URL: http://jennieskoglund.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men vilken liten Snygging! Ser på bilderna att Gabriel är mkt bättre med, i ansiktet, dom ääär så söta dina små älsklingar! Vi ordnar dejt snart :) puss på er!

2012-03-25 @ 21:13:46
URL: http://johannafrances.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback