Ny vecka!

 Idag vaknade jag upp och trodde jag hade feber, två alvedon blev min räddning. Barnen vaknade 07.45 så det infann sig en liten panikartad cermoni innan vi tvättat oss, fått på oss kläder och ätit frukost. En rask promenix på 20 minuter så var smågrodorna på plats iaf ;)
 Jag har hunnit damsuga, vädra, plockat ur och i diskmaskin samt tvättat en maskin och hängt. Det får räcka idag! Man gör inte annat än försöker hålla hemmet i skakt.. Jag gillar att njuta av livet, vill helst ligga och läsa eller mysa med trevliga människor :D

 Nu ska jag trotsa hemmet och förkylningen och bege mig iväg på en dejt med Jenni, Sini och lilla Ville :) Sen hämtar jag barnen 15 och då blir det en Dejt med Sara å lilla Filippa i lekparken :) Här händer det grejer!!


 I brist på annat :) För nån vecka sen glömde pappsen att tömma ur badbaljan....

Ha en fin dag!!
Kommentarer
Postat av: Sara

Likadan balja som vi har =) Ikea ;)

2012-03-26 @ 14:08:47
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback