Middagsgäster i miniformat!

 Kväll, igen! Nu har jag satt mig ner i soffan framför BB med datorn i knät :) Tänker kolla lite favoritbloggar och bara slappa! Dagen har varit mysig, startade med lite städning här hemma sen en fikadejt med Jenni, Sini å Ville. Sen på eftermiddagen har vi haft besök här av Sara och hennes tjejer Agnes och Filippa som var här och lekte lite och åt makaroner å köttbullar med oss <3 Sara är en vän till mig som bor i samma trappuppgång som oss, så smidigt när man bara vill vardagsmysa lite ihop, vi brukar turas om att laga mat å bjuda över dem andra! Bara i enkelhetens tecken, men så himla mysigt :)




 Kram på er gullhönor! En sak bara, jag saknar pappan i huset, min älskling <3 :`(

 
Kommentarer
Postat av: sara

Åh va mysigt! =)

2012-03-27 @ 09:20:38
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback