Mamma på vift :)

Nu är kvällsbestyren över, här innebär det oftast kvällsbad för att varva ner, kvällsfika, bok eller tv, välling och läggdags. Sen hjälps vi åt med att tokröja lite och slutligen lägger jag fram kläder till dagen efter då det underlättar så mycket på morgonkvisten :)

 Mitt på dagen så slocknade alla mina tre grabbar och jag passade på att åka och handla lite nödvändigheter till kyl å skafferi, sen mötte jag upp min Kusin Malin och hennes lilla Tilde. Och sen gick vi hem till en annan vän och hennes lilla son :) Mina pojkar sov länge på dagen och när de vaknade så var smågrynen skapligt pigga för en liten utestund. Jag skjutsade hem Malin och Tilde och tog med mig Samuel så att han och Tilde fick leka en stund när han var så pigg och feberfri :) en mysig dag helt enkelt, i passande smak för min personlighet då jag gillar lite fart, att umgås socialt och flänga lite här å där :D Det gjorde inte saken sämre att det har varit 15+ här idag, härliga vårväder kallas det!!


Febrig Gabriel som sover middag idag <3

Nu kollar mannen i huset på hockey, vad gör man!?!?! Ordna med lite tvätt kanske, läsa alla era härliga bloggar :)

 Puss på er!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback