Kalasdag :)

Vi har haft en mysig lördag idag, först besök av mormorn som uppenbarligen är väldigt lycklig över vår hemkomst :) Sen tog hon med sig äldsta barnbarnet för att rå om honom några timmar medans vi åkte på kalas! Gabriel fick följa med trots lite trötthet och gnäll. Massa gott fika och trevligt sällskap <3
 Blev inga bilder då jag glömde att jag hade med kameran, tog några få på Gabriel som spatserade runt och hälsade på folk :)


Sötskrutten våran som är så go <3


 Nu är den tvåans tur att vara jättedryg i trappor ;D


 Tvingade min fina älskling med på en bild, han som oftast vägrar :)

 Ha en superhärlig lördag alla!! Själv ska jag mysa ner mig i soffan efter jag gjort varma mackor åt oss :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback