Jag fortsätter!

 Med risk för att bli dryg så tänker jag lägga upp lite fler bilder från i våras å somras. Jag älskar bilder! :) Jag älskar minnen! Tänk så mysigt man har det..

 Jag får ofta frågor om hur gamla pojkarna är, nu lägger jag ju upp lite gamla bilder så då kan det ju bli lite förvirrande, men Samuel är 2 år och 3 månader och Gabriel är 1 år och 3 månader. Så det är inte bebisar längre och jag ser fram emot en härlig sommar med massor av roliga saker att göra och underbara människor att umgås med :) Allt blir lite lättare när dem båda är på benen, och trots det kan jag inte låta bli att ständigt vara lite bebissjuk ;) Men oroa er inte!! Inte NU :)


Samuel 11 månader :)


Här var han 7 månader..


Här låg han i jättemagen och låg kvar ytterligare 5 veckor, 11 dagar över tiden! :)


En lycklig 7-månaders Garbiel vid läggdags :)


I somras, med en liten påhälsning som var väldigt spännande!


Lilla snigel...


Mormor och Samuel tidigt i höstas :) samma brygga kastade jag sten från som 1-åring :)


En av många grillmiddagar med fina vänner i somras <3


Ett litet kärlekspar som utforskar Furuviks marker tillsammans <3


Gabriel och morbror på stranden :)


Gabriel och gudmor Lisse på stranden ;D


Liten lurifax på vårkanten hos Norska släkten :)


Våra två <3


Pyjamasgänget <3


Gabriels första cykeltur :)


Lisse håller ställningarna :) <3

 Näe, jag får väl ge mig nu då!! Men jag har såå mycket bilder, det är så mysigt att sitta och tänka på alla stunder man har haft, och framför allt kommer att få tillsammans :) Jag ser fram emot vår och sommar så otroligt mycket med mina älsklingar :)

Nu ska jag ordna lite sen frukost till oss, vi har varit och köpt frallor? heter det så :) Så nu blir det kaffe, färskt bröd och gott pålägg!!

 Ha en fin dag mina gullhjärtan!!
Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Så många fina och härliga bilder :) Jag tycker det är jätteroligt att rota bland arkivet på gamla bilder :) Det är förns man ser gamla bilder, som man ser vad stora sina barn har blivit :)

2012-03-20 @ 08:06:08
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Sara - Tripp, Trapp & Trullsan

Härliga bilder! Man tröttnar aldrig på att gå igenom sitt gamla arkiv. =)

2012-03-20 @ 10:17:34
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback