Frida :)

God kväll, här har det varit full rulle från morgon till kväll! Har hunnit med mycket den här dagen känns det som, plus en hel del fikabesök :) På förmiddagen kom Sini och hennes lilla Ville, sen kom Majsan på kaffe och nu ikväll har vi haft Eva och Fredrik + lillen i magen här och vi har ätit lite hämtmat :)
 Vi håller som ni vet på att gallra ur förrådet och det är massa gott och blandat som dyker upp! Jag hittade b.la mitt gamla Game boy med massa spel :D Även en stor suddsamling och mina gama bokmärksalbum.. Och T stack ner armen i en stor säck och skrattade hjärtligt åt det han fiskade upp, för mig var det ren och skär lycka och ett väldigt kärt återseende <3



Frida :)

Och hur söt är hon inte? Den här lilla damen har hängt med mig under uppväxten, la upp en bild på facebook när jag hittade henne och fick en massa kommentarer från gamla, gamla klasskompisar från småskolan som kände igen henne :D Tydligen har jag släpat med henne till skolan också!! Söt, sötare Frida!!

 Måndagskramar!! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback