Fredagsmys/Fredagsterapi!

 Godkväll alla helglirare :) Här har jag precis slagit mig ner i soffan efter en ytlig "storstädning", T hatar när han får nåt under fötterna när han går så det var bäst att åtgärda kaoset ;)
 Dagen idag har spenderats med Emma, en del kaffe och djupa diskussioner om livet..

 Sen gick jag min vanliga promenad nu när bilen har brunnit för att hämta mina små på dagis. Där möttes jag av en orolig fröken som kom med Gabriel i famnen, han hade panik och visste inte var han skulle ta vägen. Hon lämnade över honom till mig och sa att han blivit konstig och att dem provad dunka honom i ryggen men att inget hände, i min famn blev han värre å fick ingen luft alls nästan. Färgen ändrades och en annan fröken ringde ambulansen :( Men i all panik så la jag honom över mina ben och "tröck" honom allt jag kunde över ryggen och ut kom säkert en näve slem och en bit päron, så fick han luft igen. Usch vad hemskt det var, jag blev så fruktansvärt rädd :( Tänk att allt kan handla om sekunder och minuter.

 Hela eftermiddagen har jag känt mig reducerad. Tittat på han små händer när han sträcker upp dem i luften och säger -Titta! Barnen betyder så obeskrivligt mycket, det finaste man har. Jag är så rädd om dem och ändå kan jag inte skydda dem. Det smärtar att veta att man är lite maktlös över hur deras liv ter sig.

 Min lilla älsklingsGabriel, mamma blev så rädd idag, du är så go och fin på alla sätt! Min lilla minsting, tänk att jag får vara mamma till just dig <3 Kärleken går inte att sätta ord på , såklart! Du är ALLT!!




<3 <3 <3
Kommentarer
Postat av: Tove

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2012-03-30 @ 21:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback