För små fossingar!

Ellos har alltid så bra rabattkoder, tror inte jag har shoppat nåt för fullpris där överhuvudtaget. Och vissa gånger dimper det ner nåt extra roligt i brevlådan och det är när dem ger rabatt även på kända märken som Adidas, Converse mm :) Idag fick vi en sån rabattkod på 40% vilket nästan blir halva priset, den har jag snällt väntat på och nu har jag klickat hem ett par vårskor till Gabriel..


Kavat bobby.

 Funderar även på nåt sånt här till sommaren, luftiga men ändå fotriktiga att leka i..


Pax Svala.

 Nä nu lär jag väl ge upp och gå och lägga mig ändå, hoppas jag somnar snabbt!!

 Godnatt på er <3
Kommentarer
Postat av: Linda- mamma till keven, chris & bebis i magen (BF om två veckor)

Exakt dom kavat skorna har Chris. Riktigt snygga och väldigt lätta för barnet att ta på själv. :)

2012-03-28 @ 12:13:15
URL: http://lindaglansins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback