:)

 Hej på er!! Jag har tydligen torka på överskrifter här, och det är kanske pga att det inte hänt så överdrivet mycket spännande idag :) Vi har rensat bland grejer och kläder och jag undrar om det egenligen någonsin kommer ta slut :O Men en sak är säkert och det är att det kommer bli en ren och skär lättnad den dagen vi är färdiga med flytten och har blivit av med allt!

 Barnen har roat sig här på eftermiddagen med att åka rutchkana :) Gabriel har varit ovanligt pigg idag och vi funderar över vad det är som påverkar hans välmående! Dagar som den här är så härliga, då kan vi gå ut och leka utan skrik och gråt, eller busa loss som bara den inomhus med TVÅ glada små gossar!




Liten gogroda i Ulldräkt från Norheim och Trysil Ullsockor, höjden av bekvämlighet :)

 Nu ska jag återgå till rensning av lite kläder var det tänkt! Om någon har intresse av kläder i strl.80/86/92 så maila mig, har en hel hög som jag tänkte sälja bort pga av att vi gärna tar med oss så lite vi behöver och vi har lite överflöd i dem storlekarna :)

 Kram på er!!
Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Vilken underbar dress! Bekvämt ska det vara :)



Jag kanske är intresserad av nå kläder. Säkert fler som är det... Du vill inte lägga upp lite bloppisar? :D

2012-03-06 @ 20:17:15
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Sv: Såg dina kommentarer efter att jag hade skrivit om bloppis här :D Jag är intresserad av både strl.86 och 92... Ja, lägg upp små paket eller lite olika :) Jag tycker det är så roligt med bloppisar :D Jag skulle oxå behöva göra mig av med lite kläder egentligen...

2012-03-06 @ 20:56:16
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Erika

åh så söt man kan vara! :)



sv: mina småttingar är; dottern fyllde 3år i slutet av dec, och sonen fyller 2år i maj.



Kram

2012-03-10 @ 08:06:12
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback