Egentid!

 Den här veckan har varit så härlig, jag och min största älskling har verkligen fått vara tillsammans och umgås på alla sätt och vis. Jag vet att jag tjatar men det är inte ofta vi har barnvakt till smågrynen och den stunden på dagen dem har varit på dagis nu båda två gör att vi båda får så mycket mer energi och ork tills dem kommer hem :) Ända sen vi fick Samuel har vi haft barn runt fötterna, inte haft en enda natt ensamma och nu börjar dem bli lite större och det märks! Vi som gärna vill ha tre barn, kanske blir bortskämda nu istället och nöjer oss med två ;) Haha! Nejdå, ingen risk!!

 Nu sitter vi och spanar på Halv åtta hos mig! Gabriel sover sen en tag tillbaka och Samuel ligger å sjunger lite i sin säng :) Vi ska göra i ordning lite mysigt kvällsfika här och bara njuta av en lugn kväll! Imorrn är det Fredag igen, var tar dagarna och veckorna vägen? Egentligen skulle älsklingen åka iväg nu på söndag men idag fick vi besked att ytterligare en vecka får han hemma. Dem väntar tydligen på nån leverans och kan inte göra något innan dem fått sina varor. Jag älskar ju att ha honom hemma såklart och njuter i fulla drag av hans närvaro men vi hoppades nästan att han skulle få åka nu på söndag! Det blir ju mycket bättre med pengar om han får jobba sina timmar :)




En trött liten 1-åring efter dagis idag, som inte gjorde många knop innan läggdags :)

 Kram på er gullhönorna mina :D
Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Kolla så snygg outfit då, lillesöt :)



Sv: ååå, tack för bloggtipset! Gud vilka bilser, helt otroliiiigt!!!! :D Åååh!



Ha en underbar fredag!

KRAM fina du

2012-03-16 @ 10:03:50
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback