Datorstrejk!

 Nu har jag fått fnatt på den här datorn ikväll, självklart ska allt krångla när älsklingen lämnar hamnen, som ett skämt ungefär :P USB-portarna har inte fungerat, men tillslut fick jag till det genom att koppla in hela kameran. Jag är såå oteknisk, och när det blir nåt sånt här så stör jag mig på mina brister. Man fattar ju noll ;D

 Till nåt viktigare då.. Vilken mysig dag vi har haft :) Så fint väder, det blåste lite på promenixen dit men sen blev det helt vindstilla. Alla fyra pojkarna har varit superduktiga och lekt så fint, helt utan bråk, gnäll, tjat, ja ni fattar :) Inte så mycket rast å ro för mammorna som trodde dem skulle få sitta å dricka kaffe men det gick bra ändå! Vi har ju tillsammans fyra små vildingar som gärna klättrar upp på de allra högsta nivåerna i lekparken!


Olle, Malte, Samuel och Gabriel <3

 Får lägga upp fler bilder imorrn, det blev så sent :) Nu ska jag hoppa i duschen och sen ringa älsklingen innan jag knoppar!!

 Godnatt på er :)
Kommentarer
Postat av: Jenna

Vilken underbar bild! Ser ut att komma direkt från en barnklädestidning :) Hoppas allt är bra med er, vet inte om du sagt det men när är det ni flyttar?

Kram!

2012-03-25 @ 22:34:12
URL: http://onlymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback