Bloppis barnkläder del.3

 Nu tycker ni nog att det börjar bli tjatigt men jag håller nog på att sälja bort hela bohaget inför flytten :) Så ni får stå ut med lite bloppisar framöver, plus att jag får många förfrågningar av bekanta som är intresserade. Så smidigt att lägga upp på bloggen :)

Här kommer kläder i lite mindre storlekar där allt är som nytt dock så blev bilderna inte så bra i mörkret här! Vissa saker är inte ens använt..


1. Body, byxa i strl.62! Nyskick!! 50:-


2. Velour set med byxa å tröja strl.62 Nyskick!! 50:-


3. Bamseset strl.62 Nyskick!! 50:-


4. Body och byxa strl.62 Oanvänt!! 50:-


5. Adidasdress i strl.62 Nyskick!! 100:-
 

6. Body (fint skick) och hängselbyxor (Nyskick) name it! strl.62 60:-


7. 4 Bodysar i Strl.62 Name it. Jättefint skick! 60:-


8. Tröja, skjorta och jeans i Strl.68! Nyskick!! 90:-


9. Fix set i Strl.74! Oanvänt! 70:-


10. Piké och tröja i Strl.74! Nyskick!! 50:-


11. Body och byxa i Strl.80! Nyskick!! 50:-


12. Shorts i strl.80 Oanvända med prislapp! 40:-


13. Fleecetröja (supergullig) i strl.62! Som ny!!


14. 3 par byxor, det med fickan från norska märket Joha! alla i strl.62! 50:-

Hoppas ni hittar nåt ni gillar :) Om inte så blir jag väldigt glad om ni tipsar nån ni känner som har smått eller väntar :)

 Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Carro - tvåbarnsmamma

Du som har pojkar... Min kille är snart 8månader och håller just på växer ur strl 68.

Så har börja köpt 74 nu och de är liiiite stort, men inte så mycket.

Vad kommer han ha till sommaren tror du?

Han är ganska "knubbig" men kort :P

Jag tänkte nämligen på shortsen där i strl 80, tror du han kan ha dom till sommaren?

Om dom finns kvar?! :)

2012-03-10 @ 20:53:00
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

2012-03-11 @ 08:14:03
Postat av: Sara

Men åh vad söt du är! Du ger mig ju tårar i ögonen! :) Goa du!

2012-03-11 @ 08:14:37
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Romanique

Sv: Hej! Tack för din fina kommentar på min blogg! Det är alltid roligt att få höra av läsare som man inte visste fanns. Tack för din tanke på min bebismage men vi ska invänta någon vecka till innan första inköpet :) Många kramar /Romanique

2012-03-11 @ 09:35:08
URL: http://romaniquecharlene.blogspot.com
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Ååå, så mycket fint! :)



Sv: vad roligt att det var någon/några som tittat hit genom min länkning till dig :D Härligt!



Hoppas ni har en finfin dag! Puss fina

2012-03-11 @ 09:44:34
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: tvåbarnsmamma

hej ...

tycker mycket om din blogg och allt du skriver om...

om det är så att man vill köpa något från dig ( de kläder du har) hur ska jag då ta kontakt med dig ...här ? eller ?

2012-03-18 @ 01:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback