Bloppis barnkläder del.1

Nu har vi gallrat ur en hel del kläder. Jag säljer inget som jag inte själv skulle vara nöjd med om jag köpte! Kläderna skickas självklart iväg nytvättade :) Blev inte dem bästa bilderna med färgerna är starkare i verkligheten!


 "Emil-skjorta", rutig skjorta och manchesterjeans, som nytt! 70:-


Finstickad tröja, strl.86/92 Fint skick!


 Bamse-set, tröja i fint skick, byxor oanvända! Strl.92! 50:-


Mys-set i fint skick, tröja och velourbyxor! Strl.92! 50:-


Jeans och T-shirt från Name it i Strl.92! Jättefint skick. 70:-


2 T-shirts 98/104 (små i storlek) och byxor i Strl.92! Fint skick! 40:-


1 huvtröja 86/92 och 1 t-shirt i Strl.98/104 Fint skick! 40:-


2 T-shirtar i strl.86/92 Fint skick! 30:-


Mjukisjeans och T-shirt i strl.92 Jättefint skick! 60:-


3 Härliga tröjor! De 2 översta i strl 92 och nedersta i en stor 86:a. Fint skick! 50:-

 Om något känns intressant så kan ni maila mig på [email protected] :)

 Vi hörs senare :)


Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Så mycket fina kläder!! :)

2012-03-07 @ 19:17:05
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Sara - Tripp, Trapp & Trullsan

Åh vilka fina kläder! Synd att de är för små till mina grabbs.

Skönt att flytta en bit när man känner att man behöver lite miljöombyte! Önskar att en annan hade modet att göra detta med tanke på jobb osv. Vi blir nog kvar i Borås.

Tråkigt att höra att ni haft det lite kämpigt med sjukdomar, dagis osv. Får man fråga vad det är? (jag har ju inte följt med i din blogg på ganska länge tyvärr)

Hoppas ni får en fin kväll. Kramar!

2012-03-07 @ 19:23:41
URL: http://glamina.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag är bra sugen på bild sju och nio! :) Så fint! Men måste tyvärr invänta barnbidraget i så fall. :/

2012-03-08 @ 06:44:10
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback