Akta tårna!!

 Så stod Samuel och ropade nyss och innan jag visste ordet av det hade han vält en barnstol :O Att ha honom hemma, hmm, jag undrar hur det skulle kunna beskrivas ;) Han är en aktiv liten 2-åring som älskar att hitta på hyss, som regel är han på ett strålande bushumör så det kan vissa gånger vara lite svårt att visa att man misstycker :) När han har gjort nåt tokigt så kommer han oftast och lägger huvudet på sne, och så kommer den där älskade vackra lilla skrattgropen fram! Hur ska mamsen kunna behålla sitt stenansikte då? ja det är svårt, men i det stora hela har han en mamma som faktiskt är snäppet envisare än honom själv, så jag brukar säga att det blir nog folk av honom tillslut ;) <3


En bild från ett besök hos Ida å Björn i Januari, men det här är bara så himla mycket Samuel <3

Dagen idag är oskriven, precis som det ska vara under förkylningstider, båda gossarna är hemma idag och jag är väldigt förkyld och hängig själv! Undra vad man kan göra för att kurera sig? :) T åker på söndag så tills dess hoppas jag att vi är friska allihopa annars blir man ju tokig ;)

 Kram på er!! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback