Wallmans salonger!

Hej du..
Det var ett tag sen igen, och jag ska ärligt säga att jag tycker det är skönt att slippa blogghetsa :)
Har så mycket bollar i luften nu , och det är precis så jag gillar det!
Den här helgen kommer vara fullspäckad av jobb för min del, ikväll blir det servering av sällskap på Hotell prinsen som har besök av Wallmans salonger :D blir ju skitkul!! På lördag dag kör jag första passet på Gina, sen på kvällen är det tillbaka på Prinsen igen.. Jag är nervös kan jag säga, sällskapen vi ska servera är stoora så det är mycket att hålla koll på. Och Carolina Larsson är typ den virrigaste personen som går på denna jord ;) samt att jag ska ta emot spritbeställningar å är totalt värdelös på huvudräkning ;D haha!
När jag bodde i Norge sist så var ett av mina jobb på en nattklubb som hette Frakken, där var jag ensam servitris i en av barerna som hette musikbaren :) 9 kvällar av 10 så fick dem inte ihop kassan vid stängning.. Pga att jag räknat fel under kvällen :D jobbigt läge, men på nåt konstigt sätt så gillade dem mig å ville ha mig där ändå!
Jaja, nu ska jag sätta fart, T har lämnat barnen idag å åka iväg på ett möte. Jag ska äta frukost å sen ska vi åka iväg å uträtta lite saker!
Hoppas allt e bra :) <3

Puss/c

Kommentarer
Postat av: JW

Har du ingen mejl? :)

2012-06-18 @ 14:35:06
Postat av: Jozefphina



Publicera inte detta;)

Hej jag läste din tråd dock något du skrev feb 2011, http://www.familjeliv.se/Forum-3-291/m57085588.html



Jag har barn födda, April2009, Juni 2010, December 2011 hoppas gärna på fler men 2012 blir ju inte i och med min minsta föddes i december förra året + hel ammat fram till förra månaden, men har inte haft några problem alls med att de kommit på rad snarare bättre för de lättare enligt mig. Jag tycker att det otroligt mysigt att de har nytta av varandra på ett annat sätt än om de skiljer en massa år emellan. :)

2012-06-18 @ 14:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback