Ananas!

Kommer inte ens ihåg om jag nämnt det i bloggen men jag har ingått i en pakt där jag inte får äta godis förrän den 18:e november!! Jag är i grund och botten en riktig godisråtta och har under flera år klämt i mig mängder av godis och choklad varje dag utan undantag.
Jag gör det inte för att gå ner i vikt utan mer för att rensa kroppen ordentligt och vänja mig av med suget. Nu har jag hållt igång sedan den 20:e maj :D det är stort kan jag säga!! Mitt substitut har blivit bär och frukter, framför allt ananas, Gud va det är gott!!
Annars mår jag som en död sill kan jag tala om, sliiten ända ut i fingertopparna :O ont i korsryggen som bara den. Men jag ska inte klaga mer för snart går barnen på dagis och då slipper jag så tunga lyft hunda gånger per dag!
Nu har jag ordnat lite kvällsmat här (som förr bestod av en 200-grams Marabou å massa annat tjafs) ska bädda ner mig å spana lite på era fina bloggar när jag äntligen får tid <3

Puss å gonatt/C

Kommentarer
Postat av: Sara

Bra jobbat! =)

2012-06-05 @ 08:08:26
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback