Trondheimsnatt! :)

Goddag på er! Här är det för första gången på läänge sol här i Tr.heim! Jag är lite sliten efter en supertrevlig kväll tillsammans med Aina och Yvonne igår :D vi startade med fotbollsmatch på tv:n och lite Ainas egna White russian. Sen blev det lite vin å massa skratt, vidare ut på Diskoteket som är en mysig bar här! Vi mötte upp två vänner till Aina som spelat med Lilleström mot RBK tidigare å var här på bortamatch :) trevligt fastän jag var den enda med fast förhållande och barn :) Imorse när jag vaknade hade Aina åkt iväg å plockat jordgubbar med sin mormor, så då tog jag bussen hem till mina älsklingar <3 nu har jag och T legat och solat lite på balkongen! Så varmt idag! Vi har planer på att äta mat på Ikea idag så vi slipper tänka på det! :) samt att försöka hitta nåt i leksaksväg till pojkarna som inte har någonting alls här i lägenheten än, det mesta är ju kvar i Sverige! Ha en fin dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback