Godkväll på er :)

Hoppas allt är bra! Själv sitter jag ensam här i soffan och spekulerar lite.. T har åkt och jobbat i Kristiansund och blir borta fyra dygn. Känns tomt när han är borta :/ pojkarna sover och tv:n är tyvärr inte mitt bästa sällskap! Det har regnat hela dagen här och det ser inte ut att bli så mycket bättre heller, sommaren lyser med sin frånvaro, jag som älskar sol, men vem gör inte det :) Den här veckan ska jag bara jobba torsdag och lördag så jag hoppas att det blir mer! Börjar komma in i det nu och trivs jättebra, härligt gäng med tjejer som jobbar :D Ett alldagligt inlägg, men det har inte hänt så mycket spännande nu i det sista, men om mindre än två veckor åker jag till Sverige :D åh va härligt det ska bli att träffa alla <3 Sen kommer Tonje tillbaka från Afrika och då ska hon och Aina ta bebisarna en helg så att jag och älskling kan dra iväg, helt på tu man hand ;) det blir mysigt <3 här är tre bilder från den enda dagen med sool :P Puss på er knäppisar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback