Bloggen!

Hej på er fina! :)

Som ni märker är jag lite otillgänglig här nu men ni förstår säkert att min vardag ser helt annorlunda ut nu när jag har fast jobb än när man är mammaledig :)  Jag kommer uppdatera lite sporadiskt här allt eftersom tid och lust finns!  Den senaste veckan har vi dels jobbat båda två men även flyttat till vår fasta lägenhet som vi ska bo i nu på obestämd tid framöver vilket känns toppen! Lite äventyr hinns med emellanåt med vänner och med pojkarna förstås. Jag och två vänninor har bland annat varit ute på en fotografering med en fotograf och väntar med spänning på bilderna, få se vilka jag kommer kunna visa er här ;)  Jag och Aina tog med oss prinsarna på Pirbadet i veckan och dem storkosa sig, vi hade så mysigt!!

 Här kommer några bilder! :)

 

 

Härlig dag på badhuset :D

Och en liten hälsning till mamma, saknar dig gumman! Snart kommer jag hem å kramar om dig.. :) Och en liten hälsning till Mari, tack för att du är så gullig å släpar runt mamsen på lite äventyr :) <3

 

Kram på er

 

 

 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Vilka härliga bilder!

2012-07-23 @ 07:01:01
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback