Söndag och utelek :)

Vi har haft en helt vanlig härlig familjedag idag.. Vi har varit ute till stor del med prinsarna och dem har fått åka både pulka och bob i det tama lagret med snö som finns på backen här ;) Gradantalet svänger här för fulla muggar, från -12 till plusgrader :O Konstigt väder, ingen riktig vinter men stup i kvarten ska man behöva frysa näbben av sig i onödan :P






 Titta våran söta och pigga lilla spillevink idag :) Astmamedicinen gör så att han kan vara ute med glatt humör!!
 

 Vi letar febrilt efter bostad i Norge och även om vi har 2 mån kvar i den här lägenheten så kan vi ju ändå inte räkna med den tiden, saker och ting måste ju hinna ordnas med också!! Vi känner att vi vill flytta främst för att T har fått jobb i norge och det underlättar en del för oss att bo där när barnen är så små. Då kan han istället för att jobba 2 veckor borta lägga om till mån-tors! Vi får se hur allt blir :) Hittar vi ingen bostad, eller rättare sagt inte får någon så får vi snällt stanna kvar.
 Imorgon ska lilla Gabriel på dagis igen, inskolningen fortsätter den här veckan vilket känns bra! Skynda långsamt så att han får vänja sig med allt som är nytt. Han ska även sova middag där :P Jag och T tror inte för fem öre att han tänker lägga sig ned på en madrass och somna! Men det trodde vi inte om Samuel heller och han var det inge problem med alls :) Men, ja, Gabriel är inte helt lik Samuel på alla sätt så vi får väl se!

 Nu ska jag lägga mig på soffan i älsklingens armar! Han är det bästa som har hänt mig....... <3
Kommentarer
Postat av: Hanna - mode, smyckestillverkande och min vardag

Härliga lekbilder!

2012-01-23 @ 15:54:47
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback