Ojoj!

 Jag känner mig så himla virrig just nu, vaknade upp för en stund sen, på kökssoffan ;) Kommer inte ens ihåg att jag lagt mig där, undra om det är normalt?? ;) Jag har väl nämnt min trötthet.. Älsklingen såg att jag hade slocknat så han lät mig sova, i fullt ös från pojkarna :) Har inte hört ett smack jag!! Men vänstra sidan av kroppen är rätt mörbultad, så nästa gång får han bära över mig till soffan eller sängen :P

Aja, jag vaknade iaf till ett lugn, pojkarna sov och älsklingen satt fridfullt i soffan och spanade på tv:n.. Jag får väl njuta så länge jag har honom hemma :) Imorrn är det fredag, sista inskolningsdagen för den här veckan för lillen.
  På lördag ska jag ut och käka med två av mina tjejer, det ska bli supermysigt! Behöver komma bort från mina livsplaneringar en stund också!!
  Nu är jag hungrig, ska ordna nåt och slå mig ner i soffan. Få se när man blir sovtrött igen.



Min fina lilla groda igår som borstar tänderna lite själv också :)

 Kram på er!! --(--@
Kommentarer
Postat av: Jenna

Hej, jag kommer ihåg att du skrev det! Jag har bara skjutit upp det där med att gå igenom allt, men ska verkligen försöka ta tag i det nu. :)

Jag tänkte lägga upp en del här på bloggen, men annars vet jag inte. Har aldrig sålt barnkläder förut så vet inte vad som är värt att lägga upp och inte.

1 år, vilken storlek har man då? Gud vad man glömmer lätt! Så kan jag börja där :)

Kram!

2012-01-20 @ 09:40:37
URL: http://onlymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback