Kusin vitamin!

Eftermiddagen här har bestått av lek och fika, för ovanlighetens skull ;) Jag tror inte att man gör så mycket annat som mammaledig! Men mysigt är det :) Vi har haft besök av min kusin Malin och hennes dotter Tilde som är jämngammal med Samuel, så kom Lisse för en kopp kaffe och lite mys med gudbarnen <3

  Nu har vi slängt oss här i soffan, tror och hoppas att jag slipper rör mig en millimeter ikväll. Förutom att jag kanske rör mig mot köket för att ordna lite te :) Visst ja, glömde att en maskin ska hängas också! Neej, det blev inge lugn å ro här ändå! Dags att sätta igång :P


Sötisarna "tremänningarna"? fikade..


Och lekte.. :)


Söttjejen :)

 Kram på er finisar!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback