Just nu!

Traderapaketen växer snart över huvudet på mig och jag inser att det var lite dumt att göra det här så intensivt just nu! Men där har ni mig i ett nötskal ;) allt ska ske, helst igår!
För övrigt har dagen flutit på utan några som helst spännande utsvävningar! När jag hämtat barnen på dagis gick vi till en granne för lite fika, dock så har Gabriel verkligen varit en liten utmaning på eftermiddagen :/ skrik å gnäll! Han kan vara väldigt jobbig stundvis, men samtidigt vet jag att han svårigheter med att syresätta sig helt okej påverkar hans humör enormt. Jag längtar tills dem kommer fram till hur han ska medicineras för att hållas i bra form.
Nu har jag ätit te och skorpor med min kära mor! Försöker organisera med adresser, pengar, ja allt som har med tradera att göra och jag ska fira när jag skickat iväg allt :P

Vi hörs imorrn!! Puss på er

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/2424711/images/2012/pic_187174917.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback