Hej vänner!

Just nu sitter jag uppkrupen i soffan efter en låång dag känns det som, dagen började bra med en liten Gabriel (som ni såg) trivdes bra på dagis. Vi tror inte alls det blir problem att lämna honom vilket är en lättnad för mig, Samuel satt ju fast runt benet som en liten igel ;) Så jag hoppas slippa den här "lämna-på-dagis-ångesten" den här gången :) Gabriel lekte en hel del och det blev full fart med alla barn, och vi märker på honom att ju mer aktiv han blir, och nu när han går att han blir så ansträngd. Hostar och gråter.
 Han har ju ansträngnings och förkylningsastma, men igrå när vi träffade Eva och Fredrik nämnde även Fredrik att det såg ut som om han har svårt med andningen. Idag har det bara blivit värre, så T tog med honom in efter att jag pratat med barnkliniken vi går hos. Han fick inhalera kortison och nu har vi fått en astmakur vi ska köra här hemma sen ska han ha daglig astmamedicinering. Vi tycker så synd om honom att han ska behöva ha det så jobbigt hela tiden, stackars lilla gobiten våran. Nu vill vi att det vänder så att han får känna sig pigg och må bra!!
 Jag hade ett inbokat möte med min psykolog och därför fick vi lämna Samuel med Fredrik! Tack igen, det var mycket värt att Samuel fick ha roligt under tiden vi hade massa tråkigheter för oss :) När jag ringde för att hämta upp honom höll dem på att spela gitar och sjöng för fullt :) <3 Härliga människor!
 




Nu har T och Gabriel kommit hem, med mediciner som vi hoppas ska hjälpa lillen vår! Vi har även haft mormorn här på kärt återbesök. Nu ska jag leta upp nåt spännande som jag kan kika på på webbtv :)

Kram på er fina!!
Kommentarer
Postat av: Helenas Hem -fembarnsmamma

Hej och tusen tack för bebisgrattis! :)

Vi har en massa bebismys och allt flyter på så bra. Men i morgon så börjar pappan i huset jobba. Ih!!!



Vad skönt att inskolningen går bra! Inte kul när man lämnar och det (som mamma) inte känns bra. Man vill ju att det ska kännas tryggt för sin lilla guldklimp ju! :)

2012-01-17 @ 10:52:51
URL: http://blogg.helenashem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback