Hej på er :)

Första dagisdagen den här veckan för pojkarna och det känns skönt att få vara lite ledig :) igår var jag på sjukhuset med Gabriel för astmakontroll och han har nu fått en tredje medicin :( hoppas han blir bättre i luftvägarna snart så att han slipper bli så ansträngd när han busar!
Jag har fullt sjå här med att skicka iväg massa traderagrejer och så vimsig som jag är så är det svårt att hålla koll ;) jag insåg att det kanske inte var så smart att pyssla med det här när man är ensam och har en 1-åring å en 2-åring runt fötterna :)
Med den vanliga turen man har så fungerar inte värmen i bilen längre, och jag har ingen aning om det är fläkten eller nån säkring :O så imorrn efter dagislämningen ska jag få komma till en verkstad! Jag hatar bilar!!!
För övrigt går allt som smort, förutom att jag har svårt att sova. Börjar kännas oroligt när vi inte vet helt om vi får nån bostad i Norge snart eller om vi måste lösa det på hemmaplan! Jag ogillar att jag inte har kontrollen. Nu när T är borta 2 veckor så får jag lägga hus/lägenhetsjakten lite på hyllan också eftersom jag har FULLT sjå med småttisarna! Plus att han vet mycket bättre vart saker och ting ligger.
Nej nu ska jag städa undan lite innan virvelstormarna är hemma, sen posta några paket :)

Vi hörs sen!! Kram

Gabriel igår på sjukhuset :) spatserade runt och skrattade! Spanade in på folk genom lägsta fönstret på dörrarna, lilla busungen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback