Godmorgon 2:a januari!

 Igår snöade det och det var hopp om livet, men idag vaknade vi upp till ingen snö alls :(( Vi som skulle ut och åka pulka, och prova nya snowracern! :O Usch vad deprimerande måste jag säga.. Tur att leklandet har öppnat! Men otur att bilen står igen. Ja ni fattar!!

 Lite röj i lägenheten på morgonkvisten, lite jobbigt med två vildbattingar som florerar :) Ett tag fick dem sitta i Gabriels spjälsäng så att mamman kunde få damsuga i lugn å ro utan en som sitter på damsugaren och en som hänger i slangen ;) I spjälsängen hoppar dem och kiknar av skratt, så det är alltså inget barnplågeri som förekommer här :)




 Nu ska jag återgår till sysslorna, Gabriel sover och Samuel är ute och cyklar med pappan sin :)

Kram så länge
Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Sötis killarna, härliga busbilder :) Jag brukar med placera dom i Melkers spjälsäng ibland då jag ska städa ;) Lätt att det inte blir gjort annars... Men dom har alltid skoj då dom busar i spjälsängen bland gossedjur och allt :)

Ja, här snöade det för fullt igår kväll, hade med tänkt ut och åka pulka idag, men idag REGNAR det och någon snö syns knappt till :( Så vi har en innedag, myser framför film just nu :) Men sen väntar en massa "att-göra-idag-saker"...

2012-01-02 @ 12:41:21
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback