En helt vanlig tisdag!

 Idag har vi varit på dag nr.2 på inskolningen för Gabriel! Det gick också galant, men han har varit lite medtagen från igår antaligen. Han blir alltid skakis av den starka dosen kortison han får inhalera på sjukhuset. Men annars trivs han, lilla gullet mitt <3
 Så kul att få se Samuel i dagismiljön också :) Han har ju en liten bästis, och dem gör allt ihop! Busar mest, idag har dem hunnit riva ut det mesta ur alla leksaksbackar och skrattar givervis höggljutt ihop över sina små hyss ;) Skjutsar runt varandra på saker, gungar gungbräda ihop. Vill sitta brevid varandra vid maten osv :) Sött!!

 Det är något av en sliten mamma som placerat sig på soffan just nu, Gabriel sover än och T åkte för att hämta hem Samuel på dagis. Jag är så trött, allt har tagit på lite extra på sistonet och det har väl sina grunder antar jag.
 Ska pallra mig upp och göra en kopp te här, läsa lite favoritbloggar :) Leta lite boende, det närmar sig med stormsteg och snart så är vi hemlösa ;) haha! Jobbigt det å!! Bäst att vi hittar nåt passande där vi kanske får möjlighet att trivas för en gångs skull :))

Inga bilder från dagen så jag lägger in från lekdejten med Hannah och Vera :)


Två små som hann med både skratt och tårar under dejten ;)


Samuel fick låna Veras Luciakrona och kände sig såå fin, varför placerade jag honom i en pepparkaksdress lixom?? Nää nästa år får han vara Lucia ;D

Fick ett sms nu, så vi får finfrämmande av Lisse! Då blir man säkert lite piggare :)

Ha en fin eftermiddag alla :) <3
Kommentarer
Postat av: Carro - tvåbarnsmamma

Ja, vi nog helt enkelt bara börja söka å se om vi får de dagiset vi önskar först. :)

Sen får vi väl se om vi trivs!



Ja, de är 18månader mellan mina små pluttar :)

2012-01-17 @ 18:54:26
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Emma - Mamma till Viggo och Melker.

Sv: Tack söta du!! :) Vad roligt att inskolningen går så bra! jag kan tänka mig att det kommer gå bra fr våran minsting med, han är aldrig blyg och är en riktigt framåt äventyrskille :) Medans Viggo däremot kan vara blyg av sig, men kommer nog gå mycket bättre att skola in honom NU, än om vi hade gjort det när han var lika gammal som melker är nu...



Ja, spännande med allt detta nu, blir ju en helt ny vardag, barn på dagis och plugg eller jobb för mig...



STOR KRAM

2012-01-18 @ 12:24:30
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback