Dagiskläder!

Hej på er! :) Alla mina tre grabbar sover och jag sitter uppe för att märka Gabriels dagiskläder eftersom han ska skolas in om lite mer än en vecka :) Lika bra att vara i tid!! Raymond har legat länge å spanat på mig med besviken uppsyn han inte fått nån burkmat idag, bara torrfoder :P Han är lite bortskämd våran lilla gullis, men jag kan inte låta bli att ha lite dåligt samvete för honom!
 Idag har Samuel varit på dagis, Gabriel har mest sovit och annars varit grinig då vi hade en vaken natt inatt med honom. Han är inte sjuk heller utan hade bara helt enkelt inte alls lust att sova :/ Så vi är nog lite reducerade allihopa här. 
 I eftermiddag åkte vi hem till Ida och Björn och deras nya hus som var jättemysigt! Blir lite avundsjuk och hoppas det inte dröjer alltför länge tills vi kan bosätta oss i hus :) Samuel och deras dvärgpudel Zeke lekte å busade som vanligt, Gabriel kröp runt å spanade in läget och så var deras lilla Fabian vaken och det hanns med lite bebismys <3




Våra busgrodor, som leker så mycket ihop nuförtiden :) <3

 Kram på er!!
Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Det är ju så mysigt att se sina barn leka och ha roligt tillsammans :) De gångerna tänker jag extra mycket på, vilken tur det var att få barn så tätt... Dom har ju så roligt tillsammans :)

2012-01-05 @ 10:02:06
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback