Delfinen :)

image description
image description
image description

 Hej på er :) Här har vi precis kommit hem från en förmiddag på leklandet, jag Samuel, Gabriel, Johanna och Alva! Mysigt tidsfördriv, Samuel är ju så stor att jag knappt ser skymten av honom när vi är där. Det tåkiga är att det inte alls fungerar så bra med Gabriels astma :/ Han är så lycklig och glad, springer å skrattar men så får han jobbigt med andningen och hostar hysteriskt :( Så honom kan jag nog inte ta med nån mer gång innan dem kan börja medicinera honom på rätt sätt. Just nu har han 3 olika mediciner, men ändå är han långt ifrån bra!!
 Nu sover Gabriel, Samuel ville inte sova idag och kunde inte så jag börja finurla lite på om det börjar bli dags att hoppa över middagsvilan snart, även om jag ska medge att det är väldigt skönt med den enda stunden på dagen man får lite lugn å ro ;)

 Nu återstår en eftermiddag i lugnets tecken, bara njuta av mina underbara pojkar, och sakna min underbara älskling <3 En vecka kvar tills han kommer hem och jag kan krypa upp i famnen på honom :) En lång vecka.. Det är ju så otroligt kallt här, 15- och Gabriel kan inte ens vara ute i sån här kyla för han bara hostar så mamman får ont i bröstkorgen. Vi får hitta på annat trevligt, tur att jag har så fina vänner att omge oss med :)

 Ha en fortsatt trevlig helg!! :)
Kommentarer
Postat av: Jennie & Grodorna

Men stackarn :( hoppas att det är astma som växer bort. Kram påer

2012-02-04 @ 22:20:03
URL: http://jennieskoglund.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Vad jobbigt för honom med astman.

2012-02-05 @ 08:20:34
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback