Stjärnor!

 I klädväg på småttingarna gillar jag nästan allt med stjärnor på :) Det är både sött och tufft! När vi var i Norge hittade jag dem här one-piece mjukisdressarna men det blev aldrig av att jag köpte en, nu såg jag att Nelly.com har fått in dem.


Finns i storlek 74-98 och kostar 479:- Fiiiina :)

 Nu hämtning av största prinsen på dagis sen lite utomhuslek innan det bär av till mormor på lite eftermiddagsfika! Idag är en sån där dag när det kommer över mig att jag verkligen inte trivs i våran lägenhet, inte på något sätt alls. Det är så jobbigt att känna så, och så är det jobbigt att veta att vi bara bor här tillfälligt! Jag vill verkligen få ordning på allt så att vi kan flytta till ett hem där vi bor kvar och känner att vi vill fixa så det blir trivsamt och fint efter vårat tycke och smak! Man får bara bita ihop helt enkelt. Tur att bäsingarna gör en glad och lycklig! Och världens finaste man! <3

 Kram på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback