Min kärlek, ska brinna...

 Varning för ett löjligt kvällsinlägg ;)

 Vi har haft en supermysig dag! Verkligen, så tack igen Lisse och Matten! Det är alltid lika härligt att umgås med er, det är vi helt eniga om!! :) Och Tack Jannica för en supertrevlig tjejmiddag, du hade donat och ordnat allt så fint.. 
 Mormorn ringde och ville låna Samuel tills imorgon så det blev bara jag, Tom och Gabriel som åkte och grillade, sen körde jag hem dem två för att bege mig och hämta upp Linda och Eva för att åka till Jannica på middagen. Vi har haft det så mysigt och nu kommer jag till det löjliga :D Hmm, tre timmar har jag kanske varit borta ikväll, från små älsklingar och min stora älskling! Och som jag saknat min stora älskling, som jag har spenderat hela dagen med och sen bara lämnat i ca, ja tre-fyra timmar... Fattar ni ?!?!? Så fjantigt! SÅ saknar jag honom och när jag kommer hem är han uppe och väntar på mig så att jag bara kan lägga mig i hans varma famn och mysa och småprata lite. Han är min älskling han <3 Som jag älskar så otroligt mycket, oavsett vad vi går igenom tillsammans. Han är helt underbar på alla sätt och vis och det är egentligen så härligt att man kan känna att man saknar en person även när man bara är borta korta stunder. Det är kärlek det <3 Så nu tar jag min förhoppningsvis i framtiden blivande man och kryper i säng.. Och struntar i att jag tycker att våran lägenhet är ful för att jag är lycklig att jag har honom, och två underbara barn.

 Godnatt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback