Lördag!

Det som verkligen inte får hända har hänt, igen!! Min kamera.. Den har blivit knäpp! Jag har ju så svårt att vara utan, så imorgon hoppas jag jag kan få möjlighet att lämna in den :( Gud så tråkigt!
 För övrigt har dagen varit härlig, fullt sjå från morgon till kväll.. Dagen började med att jag, Gabriel, Madde och hennes lilla Olle begav oss till Valbo en sväng. Vi mammor som är vakna tidigt ;) Lite nödvändighetsshopping men inget jätteintressant förutom ett plagg från H&M som jag kan visa senare när man har en bra kamera tillgänglig! 
 Har även haft tvättstuga till och från i stort sett hela dagen och hunnit röja och städa en hel del medans Gabriel har sovit så här hemma är det rent och fint tills älsklingen min kommer hem :) Jag pratade just med honom i telefon och nu satt dem på båten för att sen ta tåget hem igen så det blir väl lite sent för min lilla prins, han slocknar väl i vagnen på tåget.. 
 Så fick jag kaffebesök av Jenni här på eftermiddagskvisten också! Så vi pratade lite skit och nu satt jag mig precis här i soffan efter hon gått och jag lagt Gabriel och känner att jag är jättetrött. Men jag måste ju vänta uppe tills älsklingarna kommer :)

 Bilder från igår!


<3 <3 <3


 Gullungarna myser med varandra :)


Båda vill ha samma bil såklart :)


Tävlar..


Samuel är så go med sin lillebror :)


Samuel lär Gabriel att öppna lådorna ;)

 Nu ska jag avsluta i tvättstugan, sen blir det soffläge!

 Kram på er :) 
  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback