Lektält!

 Jag har letat länge efter ett fint lektält åt pojkarna, men som vanligt är jag liite kräsen och hittar inget som duger i smaken ;) Nu har jag ju såklart hittat ett! Men, priset var inte lika kul :(


2950:- finns hos sprall.se

¨
295:- Alltså minus en nolla, passar min plånbok bättre ;) Finns hos barnparadiset.se

 Och titta på det här!! Fattar ni var sött, så om jag hade en tjej, eller får en tjej nån gång .... ;)


Ajaj så fint!! Men ack så dyrt... 4250:- :O Så för den som inte har nå bättre at tlägga pengar på med andra ord!

 Nu blir det dagens första, välbehövliga kopp kaffe efter att ha suttit och tittat på fina barninredningsdetaljer och blivit alldeles sjuk! Kram så länge
Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Synd att de är så dyra.

2011-09-06 @ 09:08:47
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Jennie-mamma till en liten flicka och en liten pojke

Superfina allihopa tycker jag!

2011-09-06 @ 11:41:22
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback