Kvällsmyyys :)

 Nu har godingarna slocknat för natten och Idol har satt igång och så fort jag ser Alexander Bard så blir jag lika irriterad :P Är det meningen att han ska vara så störig, ja han lyckas ju göra mig sur iaf.. Vi har haft en mysdag utan några bekymmer och det enda spännande vi gjort är att handla inför helgen ;) Sen en långpromenix och prickade värstingregnet så vi blev riktigt blöta, det bara plaskade i skorna innan vi hann komma hem.. Skönt att komma in i en varm dusch då! Jag har verkligen INGET intressant att säga, men det kan ju dyka upp under kvällen ;D 

 Några bilder på mina vackringar under dagens promenad innan regnet började ösa ner...








 Myyyysigt va?? :D

 Nu lite tv, lite kvällsmat, lite puss på min fina underbaring som sitter här bredvid i soffan ;)

 God kväll vänner!!!
Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Tack snälla söta rara du :D Läste också lite foto (gick it-media) på gymnasiet, men mest rörligbild (filminspelning + filmredigering) - ändå är allt det long gone, vette tusan vart jag tappade det? haha, men det kanske hjälpte mig att snappa upp det lite lättare, för det är ju inte mycket mer än ett halvår jag fotat på riktigt :) Kramar

2011-09-09 @ 21:07:25
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback