Höstig mysoutfit!

 Det här inhandlade vi åt Samuel idag som växer ur det mesta nuförtiden, inte undra på att han vaknar med växtvärk om nätterna.
 Jag brukar inte gilla velour så mycket men dem här byxorna verkade bara så sköna, och supersöta tycker jag. Plus en matchande älgtröja såklart :) Jag brukar vara rätt dålig på att visa det jag shoppar till småttisarna, men det är säkert nån som finner det intressant så jag ska bli lite bättre på det!! Det här blir han skitsöt i.... :D




 Godnatt!! :)
Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Levis

Haha, ja de där conversen hade vi här hemma också men de är ju som sagt inte alls särskilt praktiska....

Skorna han har på sig köpte vi på Vincent shoe store eller vad den nu heter... Var 70 % på dem så då kändes det värt det (kostade typ 700 kr eg.) och de funkar faktiskt riktigt bra. När han fick på sig dem första ggn så kunde han ju knappt röra benen och gick jättekonstigt men nu har han lärt sig :)

2011-09-03 @ 10:05:54
URL: http://sandraolevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback