Hmm..

 Märker att jag är en usel bloggerska just nu!! Men.. Det är nyttigt, plus att man har ett fullspäckat liv såklart :) Idag har det varit väldig full rulle från morgon till kväll! Samuelgullet har varit på dagis så då passade jag och Gabriel på att bege oss på Öppnis i Karlholm med Emma och Venla! Myspys.. Efter det blev det lite fika och umgänge hemma hos henne eftesom vi hade mååånga år att uppdatera varandra om då hon är en gammal klasskompis från årskurs 6,7,8,9.. Den tiden var omvälvande på alla sätt och vis som säkert alla vet så vi umgoicks helt enkelt inte så mycket. Nu är vi "vuxna" i fräscha förpackningar ;D Jag har två barn, hon har ett! Så kan det bli en bättre återförening? :)
 Väl på hemmaplan hade vi både mormorn en sväng på besök och även en annan vän, Linda som saknade sin lilla gullis, Samuel <3 Dem hann mysa ett och annat, så blev det lite salladsmiddag och te på det! Nu sitter jag i soffan med min underbaring, stora underbaring ;) Idol, och lite gott till det! Nu blir det bara mys resten av kvällen..Som ni vet är min älskade kamera på vift, så inga fina bilder idag!

 Ha en fin kväll :))
Kommentarer
Postat av: Anonym

Fräscha förpackningar? Hahaha, puss på dig!

2011-09-15 @ 00:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback