Hej på er :)

Här hemma har ni en väldigt trött mamma med huvudvärk idag, Gabriel är på sin femte dag med feber. Han har legat runt 38:a bara vilket inte är så mycket men igår stack den iväg upp och har legat på strax under och strax över 40 grader sen igår eftermiddag. Han sov oroligt inatt och klockan fyra vaknade han till ordentligt så att jag fick gå upp med honom, en ledsen liten pojke i mammas famn. Sen tittade vi lite på Teletubbies och drack välling så då orkade han till och med med en liten krypsväng :) Idag har han sovit i stort sett hela dagen och jag har precis hämtat Samuel på dagis!
 Igårkväll åkte jag hem en sväng till Majsan och umgicks med henne och Gunsan och tiden går så fort när man har mysigt :) Jag blev egentligen alldeles för sent i säng med tanke på att jag spenderade så mycket vakentid inatt, men det är väl typiskt när man ska iväg för en gångs skull :P Nu för tiden spenderar man ju nästan alla kvällar på hemmaplan och jag är en rutinmänniska som trivs bra med det :)
 Nu ska jag läsa en bok för Samuel som är lite grinig efter dagis, han behöver nog slappna av lite i soffan tror jag så jag ska göra i ordning lite frukt åt oss här.. Jag har inte spännande bilder att dela med er heller så länge kameran är på vift, men jag har ett litet shoppingtips! En jättegullig mössa enligt mig :) Till pojkar tycker jag att det oftast ska vara så tufft från att dem är jättesmå, då kan det vara mysigt att kombinera med nåt sött :)


Finns på Kappahl för 59:- :)

Ha en fin dag alla!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback