Godmorgon i stugorna!

 Här har det varit morgon sen kvart över sju vilket är alldeles lagom tycker jag, nu har vi precis haft en mysfrukost med massa gott och lite välbehövligt kaffe. Gabriel har lagt sig i vagnen för första duppen, det bästa som finns är när barnen kan sova ute i friska luften så snart behöver vi införskaffa en till åkpåse också eftersom vi har två små prinsar som ska hållas varma på barnvagnspromenixerna :)
 Idag blir det som sagt fullt ös och vi börjar med kanske sommarens sista grillning hemma hos Lisse och Matte, det blir jättemysigt som alltid. Sen skjutsar jag hem älsklingen och smågullen för att avsluta kvällen med en födelsedagstjejmiddag då en vän fyller år. Nu återstår bara vad man ska sätta på sig, ända sen jag var gravid med Samuel har det minskat med shopping som nog är rätt naturligt. Först var det mammakläder och sen när magen försvann så dröjde det ju inte länge innan jag hade en mage igen ;) Och nu när vi har två är det sällan det blir krogbesök och andra utsvävningar. Just nu trivs jag bäst hemma med familjen men det kommer säkert en dag när dem är lite större och man är ute på mer :) Så det jag skulle komma fram till är att det inte är det allra roligaste att hitta nåt att ha på sig.
 Nu ska jag hoppa in i duschen medans Gabriel sover och Samuel är med pappsen och tippar :) 




 Gabriels nys leksak! Ett aktivitetsbord från Play2learn..

 Samuels får jag visa sen när den är ihopsatt :) Ha en fin lördag! Kram så länge
Kommentarer
Postat av: Fernanda

Men vilken mysig one-piece! :) Åh du har så söta pojkar! Kram!!

2011-09-03 @ 19:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback