Godmorgon fina :)

 Här har vi varit vakna sen halv sju jag och Gabriel och storebrorsan sov till strax efter sju, smidigt när den ena vaknar först så kan man tvätta och klä på den första i lugn och ro :) Idag regnar det här och är alldeles grått och mörkt, men det gör inget för jag älskar när man får tända ljus vid frukostbordet! Idag ska vi bege oss en sväng för att spana in en ny dator, den vi har är min gamla som har åkt i golvet ett antal gånger då vi har en liten klåfingrig unge ;) Så nu blir det en ny dator som ska stå på plats någonstans i lägenheten, kanske fastklistrad för att undvika olyckor :P






 Killen som är sitt vanliga glada jag idag efter mer än 12 timmars sömn :)
 
 Nu ska Samuel till dagis! Vi hörs av senare :) Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback