God morgon :)

 Ny vecka igen, och jag känner mig faktiskt rätt utvilad efter en lugn helg!! Idag ska vi åka in och förhoppningsvis har vi med oss en dator hem också! Sen är det lite annat som ska fixas, bl.a lämna in min kamera IGEN :( Den funkar inte och den har inte ens åkt i golvet! Det blir en sorgfull tid igen medans den är borta ;) :) Hade egentligen helst lämnat en av bebisarna till någon annan idag eftersom det blir lite mycket när man har två under två år när man ska fixa och dona med saker ;) Det blir enklare när dem blir större såklart! Men det går ju, vi får räkna med att vara borta hela dagen bara ;) hihi! Samuel sov för övrigt mellan 19 igår till 08.30 imorse utan ett enda knyst, förstår ni vilket sömnbehov den här lilla grabben har :) Det passar mig det med lite sovmorgon, den lilla haken för sovmorgon var att Gabriel sa godmorgon 06.30 istället! Vi vaknade upp till ett regnigt, mysigt ruggväder så nu står Gabriel ute i vagnen och sover till regndroppars smattrande ljud. Det skulle iaf jag sova bra i :)

En annan sak, jag är lite svag för Polarns randiga kollektioner som kommer i nya färger både höst och vår! Den här omgången är det knappar som lagts till på både byxa och tröja. Fint va?? :) Polarn har ju världens bästa kvalité! Och vi får ju tillbaka vädligt mycket på det eftersom att Gabriel kan ärva efter Storebrorsan sen :)





 Nu blir det kaffe är och tvätta av oss i kallvatten eftersom varmvattnet är avstängt mellan 9.12!!

 Ha en fin dag allihopa :) Vi hörs sen!!
Kommentarer
Postat av: Fernanda

Underbara kläder gör dom! :) Kramis!

2011-09-12 @ 14:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback