God fredag på er!

 Nu är det helg igen, och även om jag är ledig så tycker jag att det är så mysigt med fredagar :) Vi brukar oftast köpa nåt gott till film eller tv på fredagskvällen och bara ha det lugnt och skönt! Idag tänkte jag väga och mäta båda prinsarna eftersom det var länge sen nu men så självklart just idag hade dem stängt pga sjukdom. Så nästa vecka får jag väl åka tillbaka, jag är ju inte så viktupptagen när det gäller bara man vet att dem äter och mår bra men då och då är det lite spännande. För övrigt har det inte blivit så mycket utsvävningar idag men nu sover båda små och efter det kanske det blir en liten tripp till affär åtminstone.

 Ha en fin fredag så kanske vi hörs senare :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback