Fyyyyy!!

Usch så hemskt som jag nyss såg på internet, tom va naken!!! De sista tre orden tänker jag spara så älsklingen får skämmas lite! Han skrev det när jag var i telefon!! :D Men åter till allvaret.. Ni som varit gravida eller är gravida har säkert hört talas, läst eller kanske till och med äger boken av Lennart Nilsson Ett barn blir till?? Jag blev så ledsen och besviken när jag läste att det inte alls är fotograferat innifrån livmodern, utan det är aborterade foster som doppats ner i saltlösning och dödats direkt efter att han fotograferat dem :((( Ååhh, ska allt här i världen vara fejk och lögner!! Jävla gubbjäkel!! (får man skriva så eller stängs bloggen ner kanske?) :O http://svt.se/2.27170/1.2008793/lennart_nilsson_om_ett_barn_blir_till Plus att killarna i Idol är kassa tycker jag, gud så dåligt!!! Nää jag har ingen bra dag, nu ska jag tvinga älsklingen att få mig att skratta lite här :) Kram på er!!
Kommentarer
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Fy fasen vad hemskt!

Trodde att det var inne ifrån magen. Är det inte det de alltid sagt? Har dom ljugit ihop det då bara.. Sjukt!

Hoppas allt är bra med dig en dag som denna.

Kramar

2011-09-29 @ 16:46:49
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback