Fredag morgon :)

 Här har vi varit vakna en bra stund men till en solig höstdag, morgonen har varit rätt vild med två stycken som verkar vara på hugget båda två idag ;) Gabriel har ju haft tandsprickning i en vecka ca med sina två framtänder som åkt hiss ett tag :) Han är inte på sitt bästa humör när tänderna spökar men lika pussvänlig är han för det! Nu sover Gabriel och Samuel tycker att han och jag ska leka med hans dinosaurier :P Så man får väl offra sig med att kravla runt på golvet här då och bröla (som dinosaurierna gjorde?).

 Mitt på dagen har vi ett BVC-besök inbokat för båda småtrollen, vikt och längs såklart. Också har jag önskat att vi får ha en fast att gå till som det vanligen brukar vara, men hon vi hade blev sjukskriven sen dess har vi inte haft nån. Jag tycker att det kan vara skönt, speciellt när man har två och det blir enklare att gå på fasta tider tycker jag än öppen vägning..
 Efter BVC kommer Majsan och Nellie hit och fikar lite så kanske vi beger oss ut i solen på promenix eller nåt :)


 Samuel 5 månder :)

 Ha en fin fredag alla! Och trevlig helg :)
Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ Mamma till Alicia ♥

nej men gud så söt liten pojk! :)

2011-09-21 @ 00:19:58
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback