Underbara barn!

 Idag har jag varit bortblåst från bloggen och vässat armbågarna på Underbara barn-mässan i Älvsjö :) Jag, Hannah å Majsan stack från den här byhålan runt åtta och det tog tid innan vi verkligen kom iväg, först skulle jag tanka men det funkade inte! Vi var tvungen att be om karlhjälp som berättade att det blev vakum om man inte höll pumpen i "rätt" vinkel :P Har haft körkort i 6 år nu och tankat säkert en miljon gånger och ALDRIG behövt hålla bensinpumpen på ett speciellt sätt :D Aja, vi kom iväg iaf! Och tur var ju det för vi fyndade en hel del eftersom mässan öppnade 9 och gobitarna låg bara och väntade :) Två riktiga fynd jag gjorde var en varsin käpphäst till Samuel och Gabriel (Samuel tjatar om hästar just nu) från Teddykompaniet för 99:- st!!! Sen en hel del kläder sålkart.. Vi har haft supermysigt och dagen var fulländad när jag fick komma hem och ge hästen till Samuel <3 Gabriel är så liten så han får sin i julklapp :) Och hemma väntade ett brev till mig, från min vän Eva och där i låg en liten hösthälsning samt en liten försmak på fotograferingen hon gjorde på pojkarna sist. OCh jag blev så glad, superfina bilder och så gulligt och oväntat! Tack igen stumpan min :))



 Nu blir det Älskling!!! :) Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback